Livrare

Vanzatorul isi asuma responsabilitatea livrarii produselor comandate de cumparator.

In cazul platii prin OP sau card, cumparatorul va intra in proprietatea marfii dupa confirmarea platii. In general termenul de livrare este de 1-2 zile de la confirmarea comenzii. Totusi, in perioada marilor sarbatori religioase (Paste, Craciun) sau in perioada de mari reduceri comerciale (Black Friday) livrarea comenzii poate dura intre 5-10 zile. Termenul maxim de livrare a produselor este de 30 de zile.

Metoda de livrare a produselor este prin colet iar expedierea se face prin Fan Courier. Verificarea coletului se va face in prezenta reprezentantului firmei de curierat iar in cazul constatarii deteriorarilor se va intocmi un proces verbal de constatare a pagubelor.

In cazul livrarii bunurilor prin curier, cu plata ramburs, cumparatorul va intra in proprietatea marfii si va avea dreptul sa deschida coletul dupa semnarea documentului de transport si efectuarea platii.

Costul livrarii este afisat in pagina de check-out. Pentru comenzi unice al caror cost depaseste suma de 1000 lei livrarea este gratuita.
Anularea comenzilor se poate face prin e-mail sau telefonic insa valideaza doar daca acestea nu au fost expediate.
Clientul are obligatia de a furniza date corecte de livrare si de a receptiona coletul direct sau prin reprezentanti.

Plata

Conform celor mentionate anterior, plata poate fi efectuata prin OP, prin ramburs la curier sau prin plata online, prin intermediul modulului Netopia Librapay.

Politica de retur

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Termenul de 14 zile intra in vigoare in momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor. Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.